Clipe şi clipe...



Sunt clipe în care aş vrea să spun atât de multe.. să mă exprim.. să vorbesc şi să fiu ascultată cu atenţie..

Sunt clipe în care visez câte minuni aş face în lumea asta cu bunătatea mea şi dorinţa ca fiecare om să se simtă împlinit..

Sunt clipe în care râd aducându-mi aminte de momentele frumoase trăite.. şi plâng pentru cele care nici acum nu le-am uitat…

Sunt clipe în care îmi doresc să-mi pot exprima iubirea care zace de ceva timp înlauntrul meu..

Sunt clipe de somnolenţă, de pierdere din prezent..

Sunt clipe… clipe care pot dura zile, chiar şi ani…

Sunt clipe şi clipe.. şi alerg cu gândul spre acea clipa în care şi tu, şi el şi toţi mă vor recunoaşte…


8 aprilie, 2008
Clipe şi clipe... Clipe şi clipe... Reviewed by Sabina Laiber on noiembrie 10, 2008 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.