Conversaţie cu un...


- Cine eşti? Care-i treaba? Vrei ceva?
- Da! Vreau sarea!
- Eşti nebună!
- Sunt şi de aia.
- Ce zic eu şi ce înţelegi tu... Hai, spune odată ce vrei? E târziu oricum şi aş vrea să dorm, aşa că spune odată!
- Ce să îţi spun? Că nu am cuvinte şi oricum eşti surd...? să nu mai zic că de multe ori eşti şi orb?
- Îţi baţi joc de mine? E clar că vrei ceva, altfel nu m-ai fi aşteptat aşa.
- Cum? Sunt doar bine dispusă. Îţi place cum zâmbesc? A, desigur că vrei să şi râd...
- Eşti nebună!
- Acum nu mai sunt, chiar dacă tu crezi că aş fi.
- E clar! Vorbim mâine. Noapte bună, gând afurisit!
- Nu o să poţi să dormi.
- Te las, chiar îmi e somn.
Conversaţie cu un... Conversaţie cu un... Reviewed by Sabina Laiber on noiembrie 19, 2008 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.