Zi de toamnă...


Tocmai ce am ieşit să privesc cum frunzele îşi dezvelesc crengile... privesc de pe bancă spectacolul naturii... vrăbiuţe zgribulite se învelesc cu plapuma de frunze... trecătorii sunt din ce în ce mai grăbiţi... tramvaiele pleacă din staţie... claxoanele maşinilor participă la creearea fondului muzical al momentului...
Lângă mine se aşează o bătrânică, sprijinindu-şi bastonul de bancă... mă priveşte curioasă... îi spun:"Bună ziua!"... îmi zâmbeşte... momente de tăcere ... amandouă privim în jur...
Închid ochii... aerul rece ce-l inspir, mâinile reci... sunt parte din întreg...
La un moment dat simt o atingere caldă pe umăr... era băbuţa... care îmi zice: "Te bucuri de toamnă, domnişoară?" ...
O privesc şi îi răspund: "Da, am şi de ce, nu?" ... din nou momente de tăcere...
Bătrânica dă să se ridice, dar bastonul îi cade... îl ridic şi il dau... în momentul când îi ating mâna mă strânge puternic privindu-mă direct în ochi... observ că îi curgeau lacrimi... nu ştiu ce să zic... rămân o vreme privind-o cum cu paşi mărunţi se îndepărtează de mine...
Zi de toamnă... Zi de toamnă... Reviewed by Sabina Laiber on noiembrie 10, 2008 Rating: 5

Un comentariu:

  1. Anonim20:19

    e foarte fain profilul.........tre' sa ai rabdare sa scrii atatea........pup dulce :)

    RăspundețiȘtergere


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.