un şir de gânduri...




De multe ori mi se întâmpă să merg printre oameni... să fiu printre străini, dar de fapt să fiu printre stări atât de cunoscute... Se spune că suntem diferiti, că suntem unici... se spun multe, se înţeleg puţine şi rămân nerostite grămezi de cuvinte... Trăim în interiorul nostru... în ideea că suntem speciali... Cine nu recunoaşte că măcar o singură dată nu s-a crezut special, îl rog ( o rog ) să se uite în oglindă!
un şir de gânduri... un şir de gânduri... Reviewed by Sabina Laiber on iunie 07, 2009 Rating: 5

2 comentarii:

  1. Anonim10:52

    Si chiar suntem speciali... Fiecare in felul lui, dar trebuie sa se descopere si sa accepte ceea ce i s-a dat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare dintre noi suntem speciali..in fiecare zi ma uit in oglinda si imi spun: sunt cea mai frumoasa, cea mai desteapta si ma iubesc asa cum sunt..conteaza f mult ceea ce ne spunem noua insine in fiecare zi,conteaza cum privim rasaritul soarelui in fiecare dimineata..(eu ii zambesc involuntar :-)), conteaza ce simtim in interior si sa ne acceptam asa cum suntem, cu toate "imperfectiunile", care daca stam sa analizam mai bine, sunt perfecte.
    Sufletul nostru oglindeste speranta, iubirea, perfectiunea.Depinde de noi si numai de noi, sa stim sa il ascultam si sa lasam deoparte confruntarea dintre ratiune si pasiune, sa dam frau sentimentelor exact atunci cand simtim primul semn, sa ne eliberam pentru a ne vedea visurile inramate in tabloul implinirii, pentru ca lumina din noi urla sa iasa la suprafata pentru a dainui si a se incrutisa cu celelalte lumini, pentru ca suntem unici si nu trebuie sa uitam niciodata asta.

    Frumos articol! :-)
    O zi plina de zambete, Sabina!

    RăspundețiȘtergere


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.