cât timp ţi-am acordat ...


Îmi e atât de dor de tine, încât cuvintele mi se par inutile...
Ştiu că am greşit, ştiu că nu am făcut ceea ce trebuie, ştiu că prin comportamentul meu te-am îndepărtat şi îmi pare atât de rău. Nu am vrut să ne cunoaştem ca să ne facem unul pe altul să suferim. Mai bine nu ne ştiam deloc. Sincer şi din toată inima: îmi pare rău că s-a terminat în felul ăsta. Chiar nu mi-am dorit asta. Poate, tu nu dai atâta importanţă faptului că s-a terminat aşa. Poate îţi este mult mai bine fără mine în viaţa ta. Dacă este aşa, atunci ce pot spune... decăt că mă resemnez şi accept situaţia fără să îţi mai adresez vreun cuvânt. Dacă o să mă mai gândesc la tine, asta ştiu că se va întâmpla, eşti departe, dar atât de aproape, faci parte din mine, aceea parte pe care trebuie să mi-o înţeleg.
Ai grijă de tine! Meriţi tot ce e mai bun!
Iar dacă vreodată... dacă te-ai întrebat cât timp ţi-am acordat ...
cât timp ţi-am acordat ... cât timp ţi-am acordat ... Reviewed by Sabina Laiber on mai 04, 2010 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.