Ştii tu, oare, cât timp îţi acord?


Desculţă, prin iarbă, mă plimb prin Marea Verde a ierbii...
mirosul florilor copacilor se simte atât de puternic...
păsările comunică între ele sau poate şi cu mine...
vântul adie uşor...
Plutesc pe Marea Verde...
păsările mă ajută să intru în alta lume...
umplu golul din mine cu natura.
Eşti departe, dar atât de aproape...
Eşti în mine.
Nu ştiu pentru căt timp.
Dragostea doare!
un cocoş se aude în depărtare...
Ştii tu, oare, cât timp îţi acord? Ştii tu, oare, cât timp îţi acord? Reviewed by Sabina Laiber on mai 04, 2010 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.