Pentru un El ce a vrut să devină un alt El


Sunt sigură că aştepţi un răspuns de la mine. Ştiu că-l aştepţi de ceva vreme, dar efectiv nu am putut reacţiona. Timpul s-a oprit pentru câteva clipe. Simţeam că nu mai am aer şi chiar dacă eram în staţie aşteptând un autobuz, de fapt nu eram acolo...
Ai ales să ai drumul tău. Precum spunea cineva: viaţa e ca şi o călătorie cu trenul. Şi în compartimentul tău urcă oameni şi oameni. Unii se dau jos la prima staţie, alţii poate coboară la a doua sau a treia staţie, doar foarte puţini călătoresc până la capătul călătoriei alături de tine. Ai ales să cobori. Este alegerea ta şi ţi-o respect. Nu neg că m-a uimit, cu toate că ai dat toate semnele că o vei face.
Îţi mulţumesc pentru timpul petrecut împreună!
Ca idee: dacă voi inventa călătoria în timp, cu siguranta ţi-aş acorda mai mult timp din timp în timp.
Pentru un El ce a vrut să devină un alt El Pentru un El ce a vrut să devină un alt El Reviewed by Sabina Laiber on iunie 04, 2010 Rating: 5

7 comentarii:

  1. de ce am impresia ca El este o Ea ?!
    si de ce imi suna asa cunoscut o mare parte din "mesaj"

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim20:49

    Ba - punct Taci - punct

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim12:45

    ....if u say so...

    RăspundețiȘtergere
  4. am uitata sa pun semnul intrebarii :P
    ??????????????

    RăspundețiȘtergere
  5. Este vorba despre un El - un bun prieten de-al meu. Iar o mare parte din mesaj iti suna cunoscut ca ti-am spus si tie ceva de genul asta la un moment dat. - asta e pentru Alexandra Pater

    Pentru Anonim: te rog sa te autentifici data viitoare cand comentezi!

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place ce ai spus...=((

    RăspundețiȘtergere


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.