Îmi este dor de tine!




Mă gândesc la tine... mă gândesc... sper să fii bine, îmi este dor de tine!
Stropii de ploaie se lovesc de geamul ferestrei, motanul se uită la mine şi miaună, sunt aici şi tu acolo. Suntem în acelaşi univers, pe acelaşi pământ. Îmi simt sufletul cum te caută, închid ochii, întind mâinile inimii şi te strâng în braţe. Stau cu tine o vreme aşa... şi te las să dormi... Înainte de a-ţi da drumul iau o parte din mine şi din tine şi le pun împreună pe firul timpului. Mereu împreună, indiferent de loc, spatiu şi gând.
De multe ori am simţit, undeva, dincolo de mine, dincolo de dincolo, de ceea ce realitate se numeşte, că fiinţele umane sunt conectate la aceeaşi Sursă. De aia iubirea, poate, este singura care face conexiunea între noi toţi şi Sursă.
Ce minunat este când realizezi că dincolo de spaţiu, dincolo de timp, dincolo de orice crezi: EXIŞTI împreună cu TOŢI alimentându-te de la SURSA care ne face să fim UNA şi ACEEAŞI!
Îmi este dor de tine! Îmi este dor de tine! Reviewed by Sabina Laiber on septembrie 19, 2010 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.