Ploaia ce limpezeşte mintea



Într-adevăr toamna şi-a făcut apariţia.
Frunzele copacilor se desprind de crengile copacilor dansând printre picăturile mari de ploaie.
Ploaia curăţă pământul. Îmi place să mă plimb prin ploaie...şi astfel fac un duş rece de la natură. Castenele cad şi ele, ghindele la fel. Totul se curăţă. Se limpezesc chiar şi gândurile cele negre ale minţii omeneşti.
Tocmai ce am sosit de la o piesă de teatru: "Livada de vişini" a lui Cehov în regia lui Felix Alexa. Superbă piesă! Talentul actorilor de a se transpune în pielea personajului a făcut o sală plină să amuţească şi la final aplauzele să fie de neoprit.
Când eşti la teatru, eşti rupt de viaţa ta. Actorii sunt magicieni! Transformă realitatea vieţii spectatorului în realitatea piesei jucate. Uneori avem nevoie să ne conectăm şi la alte realităţi, poate doar pentru diversitate sau poate doar pentru a realiza că unii dintre noi (actorii, artiştii) au venit pe pământ să ne înveţe prin exprimarea harului lor că viaţa e o scenă imensă, unde îţi poţi juca rolul putând să-ţi exprimi emoţiile, sentimentele, trăirile. E minunat să trăieşti la maxim fiecare clipă. Te simţi un regizor, actor, spectator şi în esenţă o minune a lui Dumnezeu!
Ploaia ce limpezeşte mintea Ploaia ce limpezeşte mintea Reviewed by Sabina Laiber on septembrie 19, 2010 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.