Cu sufletul plin de dorinţă îmi continui călătoria


Razele soarelui îşi fac loc printre nori. Motanul alb este aşezat pe pervazul ferestrei privind curios în jur. Firul fumului beţişorului parfumat îmi trece prin faţa ochiilor, iar cu toate că sunt aici şi tu acolo, te ţin totuşi de mână.
Un capitol nou încep să scriu începând cu clipa de acum, timpul fiindu-mi stiloul, cerneala fiindu-mi gândurile, iar peniţa este cea care impregnează pe file în cartea vieţii mele.
Cu sufletul plin de dorinţă îmi continui călătoria.
Drum bun şi ţie!
Cu sufletul plin de dorinţă îmi continui călătoria Cu sufletul plin de dorinţă îmi continui călătoria Reviewed by Sabina Laiber on septembrie 13, 2010 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.