Joc de cuvinte încrucişate



Am un zmeu pe care-l ţin cu putere în mână şi vântul vrea să-l conducă. Nu mă las şi îl ţin şi mai strâns. Controlez. Oare de câte ori nu am făcut asta? De câte ori nu am vrut să deţin controlul? Poate uneori doar am avut impresia că sunt cea care controlează. Dar ce înseamnă controlul? Ai situaţia în mână! Fleoşc! Hai să fim serioşi că nu ai nimic. Ai impresia că îţi aparţine. În orice moment totul poate să dispară asemenea zmeului care tocmai mi-a zburat. Acum e condus de vânt. Vântul a câştigat. Chiar a câştigat?
Vedeţi acestea sunt doar gânduri răzleţe. Mintea e plină de asemenea gânduri aiuristice. De fapt nu avem nevoie de control, ci doar de echilibru.

Tu şi eu

Eu sunt pe partea cealaltă a drumului
Tu eşti dincolo de mine şi mă priveşti
El şi ea se uită la noi
Noi ne strigăm din nou unul pe altul
- Mă auzi?
- Nu.
Auzi o voce în tine care îţi şopteşte ceva ce nu înţelegi.

Alte aberaţii de cuvinte. Oare, acum, o să urmeze partea interesantă, că doar nu citeşti degeaba. Vrei să afli ceva nou. Am să îţi ofer. Încep să negociez cu tine, după cum se observă. Şi să încep.

Au fost 2 la început, apoi s-au înmulţit. Din cei mulţi au mai dispărut câţiva, dar au apărut alţii noi. Şi tot aşa. Acum eşti şi TU aici. Şi? Şi nu e întâmplător. Păi, de ce? Păi, altfel cine avea răbdarea să citească ce am aberat până acum? Mulţumesc! :)
Joc de cuvinte încrucişate Joc de cuvinte încrucişate Reviewed by Sabina Laiber on octombrie 22, 2010 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.