Pentru momente în care nu mai sper...














Sunt momente în viaţă când realizez cât de mult contează să am rabdare şi să privesc calm tot ceea ce mi se petrece.
Sunt momente când prezenţa prietenilor este ceea ce am nevoie.
Sunt momente în care mulţumesc că pot să cânt şi să îmi placă ceea ce aud.
Sunt momente în care trupul mi se mişcă şi muzica îmi răsună în întreg trupul.
Sunt momente în care sunt singură şi îmi place asta.
Sunt momente în care îmbrăţşsarea cuiva drag mă copleşeşte.
Sunt momente calde şi momente reci şi mă definesc ca fiind o fiinţă vie.
Sunt momente din viaţa mea pe care nu le voi uita.
Simt momentul asta şi respir adânc...
Copilul din mine zâmbşste ştiind că după nori apare soarele.
Pentru momente în care nu mai sper... Pentru momente în care nu mai sper... Reviewed by Sabina Laiber on decembrie 14, 2011 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.