În sfârşit ACASĂ!

După mulţi ani am reuşit printr-o ocazie fericită să ajung pe plaiurile natale, iar fericirea mea este fără margini. Mi-am întrebat, mai devreme, sufletul cât de fericit este să respire aer din Ardeal... şi nu a ştiut decât să îmi răspundă prin a-mi umple întreaga fiinţă cu bucurie. De când am sosit "acasă" sunt toată un zâmbet. Îmi era extrem de dor de aceste locuri! Şi e atât de adevărat că nicăieri nu te simţi mai bine ca acasă!!! Este realmente logic să te simţi acasă oriunde ai fi, dar totuşi nu sunt vreo sfântă sau vreo iluminată să mă simt chiar ca acasă oriunde aş fi. Ipoteza e bună: dacă te simţi bine cu tine, nu contează unde te afli! Doar că vă spun că, eu chiar, mă simt cu adevarat ACASĂ aici - unde m-am născut, şi anume în judeţul Sibiu din România. Sper ca pe viitor când e să ajung, şi eu, ca toţi oamenii: bătrână... să pot să am resursele necesare ca să îmi achiziţionez o căsuţă mică în locurile natale! Şi acum îmi fuge gândul la ce îmi doresc... Îmi vine să îmi fac lista. :) Şi chiar nu mă pot abţine, aşa că le trec la liniuţă pe cele mai importante... Îmi doresc ca până la sfarşitul vieţii să:
- 5-8 ani să mă descurc să învăţ ce înseamnă traiul de zi cu zi într-o capitală europeană, şi anume: Bucureşti. - să îmi iau carnetul de soferi: A şi B - se observă că nu o iau de la Z la A şi respect regula: de la A la Z :P Ce cuminte sunt! - mă mir şi eu... :))
- să am un chopper cu întreaga dotare necesară
- să îmi câştig existenţa din ceea ce îmi place să fac, altfel nu are rost sa încep un sfârşit iminent. Experienţa de până acum mi-a demonstrat că orice servici am avut, dar care nu mi-a plăcut nici măcar din a 3-a zi de  m-a făcut să sufăr undeva în mine. Deci: nu mai fac nimic din ceea ce nu îmi bucură fiinţa! PLĂCEREA şi BUCURIA EXISTENŢEI mele pe acest pământ şi în aceste timpuri DEPINDE numai şi numai DE MINE! Îmi spunea, acum câteva zile, un prieten drag - Tudor C.: "Sabina, că te-am întrebat aseară ... liberul arbitru există, dar ca să ne putem îndeplini destinul, nu să decidem dacă o facem sau nu!" Deştept, domne', Tudor! :) - să călătoresc cât se poate de mult prin locuri pe care încă nu le-am vazut... ooo, şi câte sunt... dar câteva de pe tot pământul cunoscut îmi doresc a le marca cu existenţa mea...
- să cunosc oameni de la care am ce învăţa
Lista asta nu mai poate continua! De ce? Pentru că e aberant să îţi doreşti ceva ce încă nu există. :)) - aşa ar gândi unii dintre dumneavoastră care aţi nimerit pe blogul acesta. Bine... Fie... Îmi doresc: SĂNATATE că e cea care mă AJUTĂ să le am pe TOATE (de mai sus şi ceva în plus :)) )!!! Caracteristic mie... Întrerup scrisul... las ideea de început neterminată şi ies la aer curat de Ardeal. Vă mulţumesc pentru că v-aţi răpit din timpul dumneavoastră preţios ca să citiţi cele de mai sus-jos! :)
În sfârşit ACASĂ! În sfârşit ACASĂ! Reviewed by Sabina Laiber on iunie 02, 2012 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.