Uff! Trec şi peste asta cu BRIO!

De câteva zile am intrat în alertă creatoare... Începe să se contureze un vis de prin 2008 : POARTA către TINE!!! Sincer, sunt plăcut surprinsă că întâlnesc OAMENI MINUNAŢI care mă fac să trec peste "problemele" fizice... Mare lucru pentru psihicul meu lovit la "vestea" printr-un IRM - encefalo-medulară cervicală şi toracală fără substanţă de contrast făcut timp de 50 de minute pe data de 4 iunie 2012 la Sanador Bucureşti - dată de doctori că nu o să mai pot să merg pe munţi, pe văi, pe dealuri... etc. şi că există "şansa" să trec DINCOLO în orice clipă dacă nu am grijă de mine. Se pare că toate nebuniile mele şi-au spus cuvântul acum! Sunt împăcată cu ideea trecerii dincolo de dincolo... doar că VREAU şi ÎMI DORESC ca până să trec dincolo  Poarta către Tine - www.poarta-catre-tine.blogspot.com să REUŞEASCĂ să devină realitate!!! Norocul meu este că am timp să stau cuminte şi cu minte să fac ceea ce îmi doresc pentru ca www.poartacatretine.ro (aici e de cosmetizat site-ul, domeniul fiind cumpărat de Andrada Tepei - cea care a crezut prima în visul meu şi al tuturor celor care CRED cu TĂRIE în REALITATEA visului POARTA CĂTRE TINE şi pentru cei care "încă dorm" în culcuşul confortabil al existenţei lor). Mulţumesc din suflet TUTUROR care au existat în viaţa mea şi celor care EXISTĂ ACUM în viaţa-mi şi le MULŢUMESC ANTICIPAT celor ce se vor ivi în DRUMUL meu!!! Am scris tot de mai sus pe melodia cântată de Iulia Mitrea şi Titus Constantin Noi - "Se plâng de mine îngerii"... şi, acum, că am terminat de scris, deja e setat în new tab Vaya Con Dios cu melodia What's a woman... . Vaya con Dios! Cu Dumnezeu ÎNAINTE! - OAMENI AI ROMÂNIEI şi A ÎNTREGULUI GLOB PĂMÂNTESC!!!
Uff! Trec şi peste asta cu BRIO! Uff! Trec şi peste asta cu BRIO! Reviewed by Sabina Laiber on iunie 15, 2012 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.