Mulţumesc părinţilor, fraţilor, nepoţilor şi tuturor care au existat si există in viaţa mea!



Mai devreme am primit pe Facebook acest mesaj: "Draga Sabina, simt ca esti un om valoros, cu profunzimi deosebite in ceea ce priveste cele trei verbe: A FI, A IUBI si A FACE ! Pentru mine faptele vorbesc si constat ca suntem pe aceeasi lungime de unda!:)))) O spun cu toata seriozitatea! Ai ceva special, un amestec de copilarie si o maturitate inteligenta cam greu de gasit la tinerii de varsta ta!"

Mulţumesc doamnă pentru acest mesaj!

Vă mulţumesc tuturor celor care aţi ajutat la formarea mea ca om, ca suflet printre oameni!
Este o provocare imensă să trăieşti frumos şi în armonie pe acest pământ, dar până acum am făcut faţă, chiar dacă uneori am renunţat şi am plâns în tăcere...
Mulţi dintre voi, poate, mă consideraţi o puternică, o fiinţă ce zboară spre înălţimi... mda... Am zburat de multe ori, dar am şi căzut...
Am văzut şi simţit viaţa-mi şi de SUS şi de JOS!
M-am ridicat şi am mers târâş mai departe.
Am învăţat să îmi păstrez jucăriile şi să mă joc!
Când un om mă priveşte cu dispreţ sau mai degrabă cu neîncredere îl las să mă privească, să mă judece, să aibă ce părere vrea despre mine... Înainte mă opuneam cu vehemenţă, acum realizez că nu pot să mulţumesc pe toată lumea... "Gura  lumii nu o astupă nici pământul"...
E uşor să faci rău, dar greu este să faci BINE şi să întreţii ARMONIA!
Mi-am  propus de ceva timp să îmi văd de misiunea mea personală şi să înaintez printre mentalităţi pesimiste.
"Prefer să fiu o optimistă care se înşeală, decât o pesimistă care are dreptate."
"Viaţa este o luptă, deci te luptă." ... spunea un mare OM!
Voi atinge cerul şi voi apuca pământul cu dinţii dacă e şi le UNESC fie doar şi într-un GÂND!
Succes şi drum bun, călătorule (învăţăcelule), în astă viaţă!

Mulţumesc părinţilor, fraţilor, nepoţilor şi tuturor care au existat si există in viaţa mea! Mulţumesc părinţilor, fraţilor, nepoţilor şi tuturor care au existat si există in viaţa mea! Reviewed by Sabina Laiber on august 02, 2012 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.