Viitorul se transformă





Întodeauna când mi-am  dorit ceva cu toată fiinţa mea a devenit realitate.

Înainte, poate, eram o răsfăţată şi nu cântăream bine ce urmări pot fi, dar acum analizez şi echilibrez toate posibilităţile. E mai bine aşa, decât să fiu luată prin surprindere de neprevăzut. Adevărat că mereu apare câte ceva surprizăntor, dar e de bine! Nu regret nimic din ceea ce am făcut până acum, chiar dacă am mai încetinit puţin pasul, important este că nu am stat pe loc.
E bine să fiu curioasă. Să bag mâna în foc şi pe pielea mea să simt cum mă arde.
Niciodată nu ai cum să ştii ceva dacă nu ai încercat. Se spune să învăţăm din greşelile altora, dar din experienţă pot afirma: încearcă şi aşa ai experienţa ta proprie!
Nu poţi înţelege pe altcineva prin ceea ce trece, dacă nu ai trecut şi tu prin aceeaşi situaţie!
În această viaţă am venit să învăţăm să avem o atitudine pozitivă în tot ceea ce trăim!
Atitudinea contează!
Au fost momente în viaţa-mi  când simţeam că explodez, dar am ştiut că la nervi şi la impuls nu iese nimic bine, de aceea de multe ori când m-am lovit de o "stâncă" în gânduri am preferat să mă deconectez trăgând un pui de somn. Somnul ne ajută să ne deconectăm de la aşa zisa realitate.
Fiecare avem propria noastră tehnică de a face faţă urcuşului pe scara înălţării, aşa că îţi doresc calm şi înţelepciune în tot ceea ce întreprinzi în această călătorie în timp şi spaţiu!

Viitorul se transformă Viitorul se transformă Reviewed by Sabina Laiber on august 24, 2012 Rating: 5

2 comentarii:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.