Bucurie de primavara.

Mereu trebuie sa stii ce vrei de la viata! Cine spune ca trebuie? :) Mda... Obligatia unei fiinte umane este sa invete sa se invete cu propria persoana. Fiecare clipa traita iti aduce o noua experienta de viata, de aceea e necesar sa traiesti fiind prezent/a, tocmai de a te bucura de miracolul de a exista. Nu este mereu bine, dar in orice rau e un bine si in orice bine e un rau pana cand realizezi ca ai acceptat sa primesti si sa daruiesti iubire.
Iubirea de sine la limita bunului simt duce la respect propriu si compasiune pentru fiecare om pe care il intalnesti. Nimeni nu e perfect, si dupa parerea mea perfectiunea e doar o iluzie.
Cel mai frumos este sa traiesti constient/a fiind ca te-ai nascut pentru a te explora si a descoperi universul.
Cu bucurie am intampinat prima zi de primavara a anului 2013. :)


Avem fiecare rolul nostru in aceasta viata plina de minuni. A venit primavara si simtim cu totii cum primele raze ale soarelui ne lumineaza zborul spre cunoastere... O primavara cu mult soare si parfum va doresc!

“Nu poti învata nimic pe nimeni; poti doar sa ajuti pe cineva sa descopere.” Galileo Galilei
Bucurie de primavara. Bucurie de primavara. Reviewed by Sabina Laiber on martie 01, 2013 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.