Cer senin in aprilie



"E in aer miros de dragoste viu si toti trecatorii adulmeca..." iubirea "sa-i simta mirosul" ... "toti trecatorii sunt indragostiti..." si eu sunt indragostita de viata-mi...
Privesc cerul instelat si ii contemplu maretia... Sunt atat de mica precum o furnica, dar am rolul meu, precum si tu si fiecare suntem parti importante dintr-un intreg, dintr-un tot: Dumnezeu.
Sunt fericita si inspir adanc aer curat... firele proaspete si reci de iarba le simt mangaindu-mi talpile, vantul ma atinge din cand in cand pe fata si maini, firele de par se joaca unele cu altele uneori acoperindu-mi chipul, puiutul de catel alearga in jurul meu vesel, motanul ne priveste plictisit de pe scari... Este liniste si pace!
Ma gandesc la mama... e departe, dar parca ii simt inima cum ii bate langa mine... mai departe e uneori mai aproape... Imi este dor de anumite persoane ce le-am intalnit in aceasta viata! Ma rog sa le fie bine si fiecare sa isi gaseasca bucuria in fiecare samanta de timp.
Tocmai ce am vazut cum o stea s-a desprins de pe cer si cum un avion a intampinat caderea ei. Respir, inspir, oftez... imi intind mainile si ma las purtata pentru cateva clipe de toata atmosfera ce ma inconjoara...
Respir natura!
Ma intorc la Tine spre a ma intregi pe Mine!
Cer senin in aprilie Cer senin in aprilie Reviewed by Sabina Laiber on aprilie 19, 2013 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.