Cat de mult am iubit...

Am ajuns de ceva timp acasa si e foarte liniste. 
Stii, pe drum cand ma intorceam spre casa m-am tot gandit ce am putea face sa fie mai usor pentru tine. 
Vreau sa te ajut si am sa o fac. Pana acum te-am ajutat cum am putut si cum am stiut eu mai bine. 
Vreau sa iti intre foarte bine in cap ca nu esti singur. Suntem impreuna pentru a ne bucura de viata si viata chiar e frumoasa atunci cand stii ca poti face macar un om fericit. Iar tu pe mine ma faci fericita tocmai ca mi-ai spus candva ca "merit". Daca eu "merit" , atunci si tu "meriti". Ne "meritam" unul pe altul. Nu e intamplator ca ne-am intalnit. Nu e intamplator ca afara e foarte frig si ceata. Totul are un sens. Vreau sa zambesti si sa ai incredere ca putem trece peste toate aceste etape. Da, inteleg foarte bine ca e nevoie de aceasta munca. 
Uite, acum imi zambeai, imi place cand comunicam. Se intampla de cateva ori sa te privesc cand dormi, te iau in brate, te sarut pe frunte si iti multumesc. Cand ne tinem in brate la fel multumesc. Te iubesc mai mult decat iubirea inteleasa de majoritatea si asta pentru ca suntem alaturi in niste timpuri "reci" din punct de vedere emotional. Cand ne jucam remi ma gandeam ce chestie misto: noi putem sa mai fim inca copii, ceea ce e de admirat pentru amandoi. Copilaria mea e copilaria ta, iar maturitatea ta e si maturitatea mea. De multe ori mi se intampla sa nu vad diferenta dintre mine si tine. Suntem impreuna tocmai pentru ca ne armonizam. Aerul nu-l vedem, dar asta nu inseamna ca nu-l respiram. Ai incredere in tine asa cum am eu incredere in tine si invers. 
Ne ajutam reciproc si amandoi suntem convinsi de asta. 
Stiu ca nu mai am mult timp si am sa fac ceea ce e de facut in aceasta viata. Esti alaturi de mine si in naivitatea mea sper din tot sufletul sa fim mult timp de acum incolo impreuna. 

Te-am chemat in visele mele lucide
Ai  aparut si m-ai intimidat
Am mers inainte, cu toate ca as fi dat inapoi
Suntem pe drum
Ne tinem de mana
Un motan este observatorul vietii noastre
Ma plimb cu degetele prin parul tau
O lacrima ti se scurge pe obraz
Sarut si simt sarat
Indulcesc si continuam!
Cat de mult am iubit... Cat de mult am iubit... Reviewed by Sabina Laiber on ianuarie 12, 2014 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.