29 aprilie 2014

Dacă nimic nu este întâmplător unde este liberul arbitru???

Dacă nimic nu este întâmplător unde este liberul arbitru???

Un comentariu:

  1. Anonim08:16

    Intamplator a fost ca te-ai nascut,
    Din apa, spirit si din lut ?
    Intamplator a fost ca ai venit
    Cu un destin ce dinainte ti-a fost scris?
    Intamplator e tot ce tu ai scris
    Pe blog, pe zid sau tatuat pe-o aripa de vis?
    Nimic din ce-ai trait n-a fost zadarnic,
    Ai fost cladit cu har, din dor si mesianic
    Ai fost trimis aici sa plangi, sa razi si sa traiesti...
    Sa simti ca apa-i rece si e uda,
    Sa simti cum vantul parul plimba...
    Ai fost trimisa aici sa simti, sa suferi , sa iubesti..
    Caci doar aici ...aici poti sa gasesti,
    Aceste daruri imparatesti,
    Pe care dincolo n-ai sa gasesti.
    Om astazi esti,om mic ,brazdat de suferinta...
    Ce lacrimile si le aduna in batista.
    Dar stai...opreste..gandeste-te la rece,
    De ce traiesc plin de dorinta,
    De ce imi caut drumul prin credinta,
    De ce ma indoiesc ca-n lume am un rost,
    De ce ma cred a fi ultimul prost?
    Nimic nu este intamplator pe lume,
    Nici tu, nici eu, nici ingerii din cer
    Nu stiu sa iti raspunda la intrebare...
    Cine sunt eu si care-i drumul meu sub cer!

    RăspundețiȘtergere


Spune, te rog! :P