Dacă nimic nu este întâmplător unde este liberul arbitru???

Dacă nimic nu este întâmplător unde este liberul arbitru???
Dacă nimic nu este întâmplător unde este liberul arbitru??? Dacă nimic nu este întâmplător unde este liberul arbitru??? Reviewed by Sabina Laiber on aprilie 29, 2014 Rating: 5

Un comentariu:

  1. Anonim08:16

    Intamplator a fost ca te-ai nascut,
    Din apa, spirit si din lut ?
    Intamplator a fost ca ai venit
    Cu un destin ce dinainte ti-a fost scris?
    Intamplator e tot ce tu ai scris
    Pe blog, pe zid sau tatuat pe-o aripa de vis?
    Nimic din ce-ai trait n-a fost zadarnic,
    Ai fost cladit cu har, din dor si mesianic
    Ai fost trimis aici sa plangi, sa razi si sa traiesti...
    Sa simti ca apa-i rece si e uda,
    Sa simti cum vantul parul plimba...
    Ai fost trimisa aici sa simti, sa suferi , sa iubesti..
    Caci doar aici ...aici poti sa gasesti,
    Aceste daruri imparatesti,
    Pe care dincolo n-ai sa gasesti.
    Om astazi esti,om mic ,brazdat de suferinta...
    Ce lacrimile si le aduna in batista.
    Dar stai...opreste..gandeste-te la rece,
    De ce traiesc plin de dorinta,
    De ce imi caut drumul prin credinta,
    De ce ma indoiesc ca-n lume am un rost,
    De ce ma cred a fi ultimul prost?
    Nimic nu este intamplator pe lume,
    Nici tu, nici eu, nici ingerii din cer
    Nu stiu sa iti raspunda la intrebare...
    Cine sunt eu si care-i drumul meu sub cer!

    RăspundețiȘtergere


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.