Intr-o zi, o sa iti arat cum se mangaie sufletul




Ö - Ce ma fac eu cu tine?
° - Ce am facut? :)
Ö - Nimic rau. :)
° - Atunci e bine.
Ö - Si acum ne intalnim in somn. Daca adormi tu, o sa adorm si eu.
° - Eu pot sa vin la tine in vis, doar sa lasi lampadarul aprins. Fac rime...
Ö - Il las. Haide! :)
° - Dar sa nu te astepti sa spun prea multe. Exista marea posibilitate sa adorm ca un copil cuibarita la pieptul tau. Mi se spune ca dorm ca un copil...
Ö - Nici nu trebuie sa spui. Intr-o zi, o sa iti arat cum se mangaie sufletul.
      Vai, ce tandreturi pe capul meu la ora asta. :D Hai la somn, ca spun prostii. :)
° - Frumos... M-am emotionat citind "cum se mangaie sufletul"... M-am incalzit instant in zona inimii. Da... Multumesc! Imi doresc sa spui mereu ceea ce simti, fara sa gandesti. Esti in siguranta cu mine. Respect enorm simtirile din tot sufletul!
Ö - Tocmai asta ma sperie!!! Sabina, ne-am intalnit ieri! :)
° - Nu ne-am intalnit inca. :) Sper sa fie si mai bine cand o sa ne intalnim. Inceputurile sunt grozave. Sa pretuim momentele acestea cand ne descoperim.
Ö - Uneori nu stiu ce sa iti mai spun! Doar atat :) M-am emotionat! :)
° - :) Te simt... E de bine!
Ö - Esti un om puternic, dar foarte sensibil.
° - Da, poate prea sensibila... Si ai sesizat bine ca lasasem garda jos la sfarsitul conversatiei telefonice. :) Ai o voce calda. Tin cont de voce de obicei...
     Ce te sperie in legatura cu mine?
Ö - Tu ma sperii! Tu, cu toate! Pentru ca... Imi place cu tine si ... Mi-e teama de asta! Nimic nu e intamplator! Eu sunt ferm convins de asta! Starea asta ma sperie! :) si poate creste... ca un copac, cu radacini puternice. Pare o samanta... potrivita, nu stiu. Ma sperie si ce zic!:D
 Simt multe, dar hai sa nu ne spunem cuvinte mari! :) Poate oboseala accentueaza starile si poate suntem mai sensibili acum. E bine sa ne echilibram pentru ca mai e :) si nu prea vreau sa ma grabesc cu tine. Deloc.
° - E frumos afara si eu zambesc pe strada. Te-as lua de mana si te-as duce in lume!
Ö - Imi place la Sibiu. Du-ma cu tine! Si eu te iau cu mine. Ma pregatesc sa plec! Mi-e dor de tine! :) Cum naiba mi-e dor de tine??? Dar imi este! Oof!  :) ... Nu stiu ce o sa fie si daca nu o sa fie? :( Daca nu o sa iti placa de mine... :( Si... Mie... mi-e dor de tine :( cum poate sa imi fie dor de tine??? :( ma sperie dorul asta.  Mai vii sa dormi cu mine si azi? Tu nu ai gresit cu nimic. Sunt eu prea sensibil. Si mie imi place de tine, cu tine... aproape am ametit. si cand te-ai emotionat, mi s-a taiat rasuflarea. Eu acum, deocamdata, simt... ca te vreau cu mine! Hai sa avem rabdare cu noi! Si eu imi doresc... O sa fie bine, nu-i asa? :) Of, Sabina! :) Imi pare atat de rau ca te-am intalnit acum. Sunt atat de nauc, ca nu stiu ce sa iti scriu. Doar stiu ca ti-as scrie, dar crede-ma ca acum nu ma duce mintea! O sa imi treaca. Ai rabdare cu mine, te rog! Mi-as pune capul in poala ta si poate ca as plange chiar. Imi este draga! Deja??? Somn usor! Sa imi dai un semn cand te trezesti, te rog!
...
Mi-ar placea sa ascult ploaia cu tine! :) Am postat ceva pe Facebook :) Pentru tine am... You can reduce me to tears with a single sigh :)
° - Acum am vazut mesajul. Ma pierdusem in ganduri... Ma crezi ca nu mi te pot scoate din cap? Ador acest inceput! Ma face sa vibreze in mine simtiri...
Ö - Hmmm... numai inceputul te face sa vibrezi?
° - Nu am de unde sa stiu cum va fi. Imi doresc din tot sufletul ca in fiecare zi sa fie un inceput!
Daca s-ar putea te-as lasa sa imi atingi sufletul si sa simti cu adevarat cum sunt... Imi doresc sa te descoperi in mine si eu sa ma regasesc in tine! M-am emotionat... Vreau sa iti transmit tot ceea ce simt, chiar daca este posibil ca tu sa nu fi pregatit sa primesti. Te inteleg ca esti confuz si eu sunt, dar imi deschid inima si ma bucur de tot ceea ce receptionez si transmit. Stau in pat deja, pe intuneric, ma bucur de linistea din jur si din mine. :)
Ö - Of, Sabina!
° - Sa fie intr-un ceas bun tot ceea ce se intampla!  Sunt extrem de emotionata... Am scris mai devreme pe Facebook: "de multe ori ma gandesc sa ma dezbrac de trupu-mi si sa ramn doar cu sufletul". Vreau sa ma cunoasca cineva cum sunt in interior, nu ceea ce arat eu la exterior. Daca ai fi acum langa mine, te-as ruga sa ma imbratisezi si sa stam o vreme asa.
Ö - Sabina? :) Vreau sa te aud! Am niste lacrimi mari pe obraz! Si imi e rusine sa vorbesc cu tine... Of, ce imi faci! Asa tare vreau la tine in brate! De unde atata tandrete?
° - Din tine. Si nici nu stiai. :) Te tin toata noaptea si tu dormi linistit si in siguranta. :)
Ö - Ma pierd cu tine! Cand ai inceput povestea aia, imi venea asa... sa ma lipesc de tine! Sa nu iti mai dau drumjul deloc! Niciodata!
° - Imi doresc sa te iubesc! Imi bate inima cu putere, ma duc sa fumez pe terasa. Am nevoie de aer... Simt ca mi se taie rasuflarea. E de bine!
Ö - De aia am spus ca nu vreau sa ma vad maine cu tine! Mi-e teama! Am ajuns prea departe! :( Si imi esti draga! Ma indragostesc de tin, Sabina! Si nici nu ne-am vazut!!! :( (dar... cat de tare te simt.....) Imi vine sa te alint, imi vine sa spun vorbe mari...
° - Stiu cum e... De cand ne stim cum ne stim sunt doar cu tine. Si eu am emotii pentru maine, dar ni le invingem impreuna. Tot te voi iubi, indiferent de orice, si ai zis ca saruti broscoiul si daca devin zana e perfect. :) Fa ce simti! Eu asta fac mereu. Clar ca amandoi avem multa iubire de oferit si de primit. Suntem mai buni acum, stii! :)
Ö - Imi venea sa spun... va fi bine, iubita mea! O sa fiu cu tine si o sa fii cu mine! Doamne, prin ce stari ma treci!
° - Sunt iubita ta de suflet si iti promit ca va fi bine pentru ca amandoi ne dorim! Uite ca spun cuvinte mari, dar si ce daca... daca asta simt. Vom invata sa ne iubim, daca ne dorim. Nu-s chiar un broscoi oribil.
Ö - Nu esti deloc un broscoi... Esti Sabina si ... imi esti... asa draga. Imi vine sa plang. Vreau cu tine!
° - Ma faci sa plang. Trezesti in mine frumosul vietii: iubirea. Multumesc cu toata fiinta mea! Hai sa adormim si sa lasam lacrimile sa se prelinga pe obraji si dormim fericiti ca suntem impreuna. Uneori mai departe inseamna mai aproape...


Intr-o zi, o sa iti arat cum se mangaie sufletul Intr-o zi, o sa iti arat cum se mangaie sufletul Reviewed by Sabina Laiber on august 31, 2014 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.