Te iubesc, tu!



Daca ma hotarasem ca numai pe mine am sa ma iubesc, se pare ca nu a tinut prea mult, pentru ca ai aparut tu in viata mea. Lumea mea s-a topit precum un cub de gheata si asta pentru ca de fiecare data cand ma privesti cu atat de multa caldura ma incalzesc atat de tare...
Ma faci sa nu mai exist cum existam.
Se creeaza o poveste nemuritoare. Imi plac povestiile! Am inceput sa citesc cate una in fiecare seara. :)
Printre oameni, masini, pe stradute, semafoare, culori de tot felul in toate directiile... am centura pusa si privesc schimbatorul de viteza... e palma lui... privesc cum se tot misca pe bila aia mare in toate directiile... cand ridic privirea sa ma uit spre stanga ma lovesc de ochii lui senini... noroc ca am centura de siguranta,  altfel i-as saruta zambetul. Realizez cu greu ca nu am voie sa fac asta... e trafic... imi las degetele sa se plimbe pe mana lui.
Cele mai intense simtiri se nasc din gesturi simple. Cand privesti doi ochi ce te iubesc si iti comunica asta, cand imbratisezi persoana iubita si nu ai mai pleca din acel moment, cand o auzi si nu te saturi, chiar daca uneori vocea te adoarme pentru ca te simti in siguranta. :) , cand ii spui "buna de dimineata!" si zambesti, cand ii furi un sarut, cand mergeti de brat pe strada si faceti aceiasi pasi (stang - drept) in acelasi timp, cand stii ca bea cafeaua fara zahar si cu lapte si i-o prepari, cand fericirea ta e fericirea lui si invers.. cand undele comunicarii nu mai tin de logica si doar te bucuri ca traiesti toate momentele alaturi de persoana predestinata.
Iubirea iti acorda libertatea de care ai nevoie si te ajuta sa fii tu insuti. Adevaratele momente in care noi suntem autentici sunt acelea in care iubesti. Iubirea scoate ceea ce e mai bun din noi si bine face. :P
Iti doresc sa iubesti si sa fii iubit/a!


Te iubesc, tu! Te iubesc, tu! Reviewed by Sabina Laiber on noiembrie 20, 2014 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.