Dorul de mine asa m-o apucat

Ti s-a intamplat vreodata sa vrei sa te saturi de tine? Afla ca nu se poate!
Oricat am incerca sa ne cunoastem in totalitate si sa spunem...da! stiu totul despre mine, vom constata ca avem inca de descoperit in noi.
Eu ma lupt de 33 de ani sa ma cunosc. Cand aveam impresia ca ma cunosc, ca asta este....am descoperit totul, m-a surprins totul, am facut de toate...CINEVA/CEVA imi dovedea ca sunt inconstienta totusi de parti din mine. Si este minunat sa fi surprins, sa simti emotii noi, sa te afli in situatii neasteptate. Este fantastic sa raman in continuare muta intr-o conversatie, fie ca sunt placut surprinsa, fie ca nu..
Fiecare sceneta, simfonie dintr-o zi aduce ceva in mine. Fiecare dialog, reactie naste cunoastere.
Si e bine!
Si nu vreau sa ma satur de mine, de tine..nu vrea sa ma satur.
Vreau totul si nimic,...vreau si alb si negru si gri. Vreau si maine, si ieri si azi.
Si cateodata simt ca sunt pretutindeni, Si cateodata simt ca sunt..nicaieri..
...si cateodata simt ca eu cu mine suntem de nedespartit si uneori..atat de incompatibile...si uite asa vine dorul de mine..si invatam mereu una de la alta..si E BINE!
Tu, cititorule, poti fii tu singur cu tine si sa iti placa compania ta, cu adevarat?
Afla ca esti mai mult decat crezi ca esti!

Succes in tot ceea ce visezi sa realizezi! Poti face orice atat timp cat vrei si visezi!!!


Dorul de mine asa m-o apucat Dorul de mine asa m-o apucat Reviewed by Sabina Laiber on iulie 10, 2015 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.