O dimineață ca oricare alta...


Dimineața începe în fiecare dimineață pentru mine la aceeași oră: 04:00. Da, devreme, dar târziu pentru câte am de făcut. Mi-aș dori ca ziua să aibă 48 de ore.
Ador liniștea de pe străzi când mă duc la magazinul din cartier să îmi cumpăr un pachet de țigări și să îmi beau cafeaua pe scările de la aceiași scară de bloc unde admir jocul zborului fluturilor din jurul becurilor de pe stâlpurile stradale. La 2 - 3 zile mereu apare o pisică care mă privește curioasă făcându-și curaj în timp scurt să se aproprie de mine pentru a o mângâia. Îmi plac momentele în care orașul tace, dar nu pentru mult timp că la ora 5:30 se sting luminile pentru a face loc soarelui ce se întrezare ușor printre blocurile uriașe din jur. Când apar primii ași de oameni prin juru-mi știu că e momentul să mă duc acasă și să încep să pregătesc verdețurile (consum de ceva timp clorofilă și iarbă de orz verde greu băubile cu ceai de busuioc sau de roiniță). În casă încă e liniște, sunt singura care face zgomot... Îmi place să îmi manifest talentul de designer cu mâncarea în farfurii. Nu mereu sunt mulțumită de ce îmi iese, dar mereu e loc de mai bine. L. se trezește și îmi zâmbește. Eu mă chinui să termin cana plină de lichid verde. Aș mânca, dar nu pot dimineața. Așa că mă retrag pe balcon să mai pip o țigară. Citesc pe internet ce se mai întâmplă... Multe lucruri se repetă și asta mă plictisește repede. Las balconul să mă aștepte până când mă întorc de la a doua plimbare de dimineață. Sunt dimineți când o conduc pe I. la școală. Ador acele dimineți în care I. îmi pune o mulțime de întrebări și recunosc că la unele nu știu mereu răspunsurile, dar dacă îî spun sincer că nu știu, e fericită. Îmi place să văd că mai sunt copiii curioși. Asta înseamnă evoluție. Oricum generația copiilor de acum este cu mult evoluată față de generația mea. Copiii din ziua de azi știu de cel puțin 3 ori mai multe lucruri decât știam noi la vârsta lor. E logic. Ce au ei la îndemână, noi nici nu visam să existe vreodată, ci anume: mobile, tablete, lcd-uri, ddr-uri, dvd-uri, usb-uri.... chineză. :)
Iar ce e cel mai important la copiii de azi că sunt foarte dezvoltați emoțional! Au o inteligență emoțională magnifică! Adevărat că la familiile latine se observă cel mai des asta.
Dacă ai un copil în jur nu uita să îi spui zi de zi:
- ești minunat!
- ești frumos!
- ești deștept!
- te iubesc!
- sunt mândru de tine!
-  ești important pentru mine!
- ești cu minte și cuminte!
- ești plin de valori pe care te ajut să le descoperi!
Dimineața se încheie pe ziua asta, dar după-amiaza mă așteaptă să fiu atentă la tot ce am de făcut!
Bună ziua, ziuă luminoasă!  
O dimineață ca oricare alta... O dimineață ca oricare alta... Reviewed by Sabina Laiber on octombrie 01, 2015 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.