Iti multumesc pentru prietenia ta!

Oamenii cu adevarat importanti din viata noastra sunt putini la numar si e normal sa fie asa, deoarece orice relatie se intretine cu timp acordat, iar viata ne este prea scurta pentru a ne imparti in mai multe locuri.
Sunt constienta ca nu ti-am multumit niciodata indeajuns pentru tot ceea ce ai facut pentru mine, draga prieten.
Iti mutumesc pentru momentele in care nu ma puteam sa ma ridic si mi-ai intins o mana sau pur si simplu te-ai asezat langa mine si m-ai ascultat sau doar ai tacut!
Iti multumesc pentru clipele in care chiar daca erai ocupat ti-ai facut timp pentru mine!
Iti multumesc ca ai fost langa mine cand sustineam sus si tare ca nu am nevoie de nimeni!
Iti multumesc de mii si mii de ori cand ti-ai oferit ajutorul fara sa ti-l cer!
Iti multumesc ca ai ramas in viata mea cand am gresit si fata de tine!
Iti multumesc pentru toate incurajarile si imbratisarile oferite cu atat de multa caldura!
Iti multumesc ca ai stiut sa construiesti poduri de fiecare data care sa treaca de zidurile construite de mine in jurul sufletului meu!
Iti multumesc ca mi-ai atins sufletul in asa fel incat sa am curaj sa merg mai departe zambind!
Iti multumesc pentru fiecare secunda cand fara jena mi-ai spus ca nu e ok cum procedez si ai scos la iveala valorile morale!
Iti multumesc pentru increderea acordata de fiecare data!
Iti multumesc pentru iscusinta ta de a-mi scoate la iveala creativitatea!
Iti multumesc ca ai stiut intotdeauna ce imi place sa fac si ai facut tot posibilul sa imi oferi sprjin!
Iti multumesc ca ai fost alaturi de mine in trecut! Iti multumesc ca imi esti prezent si sunt sigura ca in viitor ne putem baza unul pe celalalt, prieten drag!
Iti multumesc pentru prietenia ta! Iti multumesc pentru prietenia ta! Reviewed by Sabina Laiber on mai 13, 2016 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.