Gandul este cea mai mare forta din univers

M-am trezit cu noaptea in cap, nu ca ar fi asta foarte important :)
Doar ca imi rasuna in minte intrebarea: cum naiba sa fie gandul cea mai mare forta din univers?
Daca ar fi asa copiii din Africa care se gandesc zi si noapte sa nu mai moara de foame ar fi acum satuli si nu ar mai fi la mila unora.
Deci gandul cea mai mare forta din univers? Pentru cine?
In univers nu e totul corect sau este?
De ani de zile tot citesc, urmaresc speach-uri despre gandire pozitiva, legea atractiei, programare neuro-lingvistica, dezvoltare personala, etc. si am ajuns la concluzia ca sunt doar iluzii bine vandute unor naivi care din lipsa de preocupare incep sa adopte credintele altora. Daca unui om i s-a intamplat o minune, clar si altui om i se va intampla. Pe bune?
Cand a fost ultima data cand ai trait o minune?
Cand a fost ultima data cand te-ai gandit asa de mult sa castigi la loto si ai tras un loz castigator?
Cand s-a intamplat sa iti doresti atat de mult un lucru si sa apara asa din senin?
Da, trebuie munca si perseverenta!
Nimic nu e gratis pe acest pamant!
Nici viata ta nu e degeaba si stii de ce? Pentru ca ai un rol bine definit in societate, fie ca iti dai seama sau nu.

Gandul este cea mai mare forta din univers Gandul este cea mai mare forta din univers Reviewed by Sabina Laiber on iunie 22, 2016 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.