Sa fii curios, nu uita!


Ai avut si tu momente in care iti venea sa pleci in lumea larga si sa te pierzi prin multime fara sa te mai gandesti la ceea ce te framanta?
Sunt sigura ca da!
Creierul nostru clar are nevoie de aerisire si de aia mai iese din priza uneori, si ce bine face.
Cand eram copil si ma suparam pe ceva ma urcam in copaci. Acum nu mai am copaci in care sa ma urc. :)
Acum daca ma supar ma inchid in mine, ma urc cu gandurile in mintea mea si tes la ganduri care uneori se transforma in crengi. Noroc ca mai am cate o idee nastrusnica care se apuca sa taie tot si astfel o iau de la capat.
Cea mai mare provocare a oamenilor este de a o lua mereu de la capat, altfel stim ce se intampla cu cei comozi... raman acolo - logic. :)
Am calatorit destul de multisor si am urmarit oameni si oameni, am relationat cu cativa si tot nu pot spune ca m-am saturat sa observ.
Stii cum te poti cunoaste pe tine insuti? Prin relationarea cu ceilalti. Fiecare persoana pe care o intalnesti este o noua ocazie pentru a scoate din tine manifestari a personalitatii tale mereu in transformare.

Sa fii curios, nu uita! Sa fii curios, nu uita! Reviewed by Sabina Laiber on iunie 22, 2016 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.