A sosit momentul să spun cine sunt!

Buna dimineata!
Buna ziua!
Buna seara!
Buna zi/noapte!
Buna, tu!
Buna, eu!

A răspunde la întrebarea: cine sunt eu? - e o utopie, dar acum am acel moment în care pot spune câte ceva despre mine... cât îmi dau seama că ştiu.
Am avut o viaţă plină de acţiune, eu fiind o persoană activă. Rare sunt momentele în care mă retrag şi nu fac nimic. Nu există: nimic! Şi atunci când ai impresia că vegetezi, de fapt tot gândeşti. Mereu facem ceva şi de cele mai multe ori realizăm (din fericire) că fiecare clipă a contat, contează şi va conta!
Ce să îţi spun despre mine şi tu să nu ai habar?
Bine spunea Chuck Palahniuk: "Ești o persoană diferită pentru fiecare om care te cunoaște."
Adevărat!
Acum depinde în ce zi, clipă a vieţii mele mă cunoşti pentru a-ţi forma o părere despre mine.
Cum toţi suntem oameni şi ne ghidăm şi după superficialităţi am să recunosc că nu sunt o femeie frumoasă fizic, ci doar simpatică.
Simpatică?
 Da!
Adică nici să dai să fugi când mă vezi, dar nici să întorci capul după mine pe stradă. :)
Am momente şi când sunt inteligentă, dar am multe momente când nu mă prind de esenţa lucrurilor. Deci am un IQ de persoană normală.
Acum nu ştiu ce mai înseamnă normal, dar pentru mine normalitatea sună cam aşa:

- să faci bine când poţi şi ţi se cere ajutorul
- să asculţi mai mult decât să vrei să vorbeşti
- să eviţi discuţii în contradictoriu şi să cedezi când vezi că cealaltă persoană şi-a încins creierul
- să ierţi când e de neiertat
- să îţi ceri iertare şi când simţi că ai dreptate, o urmă de compasiune nu strică niciodată
- să ai încredere că după nori apare natural soarele
- să iubeşti şi să spui atunci când simţi, chiar dacă cealaltă fiinţă te ignoră. Până la urmă e vorba de ceea ce simţi tu! Acum nu insista, o dată e suficient, hai fie de 3 ori. :)
- să îţi placă orice vietate şi să preţuieşti mediul înconjurător
- să te calmezi atunci când simţi căte ia flama orgoliului numărând de cel puţin 2 ori până la 10 în gând sau cu voce tare 
- decât să arunci cu vorbe tăioase mai bine desenează, pictează, scrie, sculptează, cântă, urlă la pereţi (dar fără să deranjezi pe oricine altcineva), dansează, ascultă muzică în căşti etcetera
- să bei, manânci, dormi atunci când corpul îţi cere, iar dacă nu ai posibilitatea măcar să dai drumul imaginaţiei şi tot faci binele trupului tău fie doar cu autosugestia.
- să te bucuri de lucruri mici, cum ar fi: zâmbetul tâmp a unui copil (mare-mic) care tocmai a făcut o prostioară sau să râzi de tine când îţi căutai ochelarii şi ei erau la ochi
- să îţi permiţi să greşesti, numai aşa înveţi că se poate face şi altfel
- să înţelegi că se putea să fie şi mai rău, dar să descoperi cheile care deschid fiecare portiţă închisă a minţii tale 
- să nu uiţi o clipă că moartea este singura certitudine a vieţii, aşa că preţuieşte ce gândeşti, spui şi ceea ce faci, poate chiar există o judecată de apoi şi numai tu dai socoteală pentru cele trăite

În concluzie azi spun că sunt:

  • simpatică
  • nici proastă, nici deşteaptă, doar normală
  • gânditoare, uneori chiar visătoare
  • sensibilă
  • sănătoasă, atât cât am avut grijă în trecut să fiu
  • recunoscătoare că trăiesc şi că nu îmi lipseşte esenţialul, adică: simţirea!
  • plină de entuziasm să descopăr o nouă zi şi oameni vechi şi noi
  • deschisă la necunoscut
Mâine e o nouă zi, dar azi am totul la îndemână cât să mă descopăr cine sunt şi ce mai vreau!
Să fie bine, că răul nu îl recunosc!









A sosit momentul să spun cine sunt! A sosit momentul să spun cine sunt! Reviewed by Sabina Laiber on ianuarie 08, 2017 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.