Am încetat să tac şi mă simt mai înţeleasă.... cu mine... de mine...

http://devorbacutine.eu/10-cele-mai-bune-sfaturi-spuse-de-osho/


Da... am încetat să tac din gură... hai să scriu corect: Am încetat să tac - . -
.PUNCT.


 La ora 07:10, data 09.01.2018 am început să vorbesc cu mine în oglindă. Să cânt cum pot şi eu.... Maria Tănase melodiile:
"Blestem", 
şi



.PUNCT. apoi am coborât la ai mei şi am vorbit cu mama şi tata.... le-am comunicat că plec la Câmpulung Muscel să mă plimb şi să mă întâlesc cu profu' de istorie.
Plecată am fost şi m-am întors mai bogată cu o carte pe care mi-o doream de câţiva ani: 
https://nemira.ro/sfarsitul-copilariei-paperback şi cu un inel gen verighetă primite de la Sorin. Dar cel mai important m-am întors peste medie de bogată de paharele de vorbă "băute cu o sete nebună... " cu un potenţial bun prieten şi cu mama acestuia.
Mama şi copilul mi-au zdruncinat credinţele minţii şi mi-au dăruit sfaturi gen: "nu munci prea mult pentru că astfel nu ai timp să te bucuri de viaţă", "respiră,! respiră...", "mai calm...", "uitarea e benefică pentru rănile adânci, aşa că e bine să uiţi, dacă nu poţi ierta încă", "mănâncă doar ce îţi place şi doar când simţi să mănănci ordonat şi curat".... Da... Acum încă asimilez ceea ce am primit cu atâta dăruire gratuită.PUNCT.
Nu am mai simţit să scriu repede că nu mai tac... Până la urmă nu am tăcut pentru nimeni altcineva decât pentru mine... şi mai am câteva bătălii bune şi durecu mine, dar din care să ies cu fruntea sus şi pieptul înainte zâmbind.
Da, e de bine! Voi scoate la iveală tot ce e mai bun din mine...penru mine, automat şi pentru tine... pentru că în mine zac zăcăminte de memorie colectivă moştenită de la părinţi, buni şi străbuni... străstrăstrăbubunini.PUNCT.
Ne vedem în curând într-un PUNCT şi vom construi o linie continuă sau discotinuă în funcţie de lungimea de undă pe care suntem, vom fi, dar mai ales în cea în care dorim şi vrem să fim.
Am întredeschis poarta către mine şi licăre acolo ceva în universul meu existenţial... e poartă grea şi încă sunt mică, dar mai pap ceva, mai citesc: o carte, un om, un suflet, o piatră, un fir de iarbă, etcetera. -.... - privind cerul şi simţând pământul sub tălpile goale.
Gânduri pure să ai şi inima deschisă să o laşi, să îi permiţi să fie... către universul tău existenţial.
Mulţumesc din tot sufletul pentru înţelegerea şi iubirea dezinteresată pe care mi-o porţi atunci când o merit cel mai puţin! 
Divinitatea din mine salută divinitatea din tine cu un zâmbet oate tâmp, dar sincer şi în acelaşi timp ghiduş. :)
Am încetat să tac şi mă simt mai înţeleasă.... cu mine... de mine... Am încetat să tac şi mă simt mai înţeleasă.... cu mine... de mine... Reviewed by Sabina Laiber on ianuarie 10, 2018 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.