Confesiune

Sabina
Am inceput sa vorbesc azi

:)
Si cum e?
Dar nu trebuia mai multe zile?
Cum ti s-a parut?
Sabina
Iti las scris mai incolo
Multumesc pentu intelegere!
:)
Sigur... ok... no rush :)

Sabina
Am fost plecata si de aceea nu ti-am putut vorbi
Sabina
Da, trebuia sa fie mai multe zile, doar ca atat cat a fost... a fost suficient. O sa fac la vara asa cum trebuie si poate chiar mai mult de 7 zile. In 2006 am tacut 3 zile. Acum 5 zile jumatate. Am depasit. E ok. Sunt mai linistita. Mai concentrata si fac cam ce doresc, dar nu inainte sa ma gandesc - macar pana la numar la 10 in gand.
Sabina
:)
Sunt recunoscatoare pentru tot ce traiesc. Mi se confirma inca o data ca dupa fiecare moment in care ma gandesc serios sa ma omor.... se intampla sa ma reinventez.
Este clar si limpede ca am nevoie de mine in mine. Am permis sa fac altor persoane pe plac, iar pe mine sa ma plasez in plan secund. Nu procedam deloc corect.
Asta nu inseamna ca imi fac inima de piatra. Doar ca nu imi voi mai permite sa fac ceea ce imi ingradeste libertatea interioara.
Am cautat toata viata-mi o iubire neconditionata
Nu mai caut
Daca apare ca o boare bine, daca nu, oricum, am multe de facut.
Si e buna tacerea, dar si iertarea, si totusi cea mai sacra este iubirea de armonie.
👍1
Sunt inca in proces de asimilare de informatii
Am muuult, multe de invatat de la mine si din raportul interactionarii cu ceilalti
Dar sunt si voi fi mai precauta cu persoanele cu, care iau contact
Imi voi urma motto-ul personal
Imposibilul e mereu posibil, anormalitatea fiind factor de progres.
👍1
Recunosc ca ma ghidez si dupa ceea ce a spus Thales din Millet
"Cunoaste-te pe tine insuti si vei cunoaste intreg universul."
Si mai un psalm
In fine
Sper ca esti ok si iti vezi frumos de viata ta.
;)
Ai grija de tine si de cei de langa tine! - este o urare care mi-o fac si mie. 😛
Seara inspirata si spor la relaxarea mintii de peste zi pe care o faci citind!

Mh
Am citit cu atentie
Foarte frumos :)
Ce inseamna pent tine iubirea neconditionata, de ce e nevoie de ea in viata ta?
Care sunt conditionarile?
Confesiune Confesiune Reviewed by Sabina Laiber on ianuarie 13, 2018 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.