Tot ziua I... de tăcere...

Ieri a fost foarte greu să tac... îmi tot venea să vorbesc şi recunosc că mi-au scăpat câteva cuvinte adresate lui Ajun, şi anume: "taci" şi "nu" şi lui tata: "ok". Cu mama comunic cel mai bine în scris şi am observat că deja ea ştie ce vreau să spun înainte să îi scriu pe carneţelul cu, care umblu peste tot în curte :), deci e adevărat că între mamă şi copil este o legătură strânsă.
Ieri şi chiar şi acum ascult tot felul de melodii din diferite genuri muzicale şi aşa îmi vine să cânt şi eu... dar mă abţin cu greu :).
Cu ţigările a fost o mare problemă, că nu mai am, dar am găsit o soluţie "salvatoare"... am tutun pe care îl folosesc în pipa primită cadou de la Onu. :)
Opincile sunt de la Ilinca Alexandru primite tot cadou în 2015, iar pisicuţa este făcută forma de turtă dulce de mama lui Nicolae Onu, iar decorată cu şerbet şi colorant alimentar de către Mihaela Puiu, Florin Puşscaşi şi eu.
Complicat să fumezi pipă când nu ai fumat niciodată constant. M-am înecat, am tuşit, am scuipat, dar nu m-am lăsat până şi când pipa s-a înfundat şi i-am dat de cap să o curăţ. :P
Cola nu am mai băut, ci doar apă din puţ şi ceai de Ganoderma. Dimineaţa, ca acum ora 01:40 - dorm de la 20:00 - 24:00, când m-am trezit am băut o cafea mică tare să pot ieşi la căcăstoare. :D - Am observat că nu mai am plăcere de cafea... la câtă apă beau... ciudat este că poate tu nu ştii că eu nu beam deloc apă, ci mai degrabă Coca Cola, cafea, sucuri acidulate... în fine!
Ieri am zis să îmi ocup mintea pentru a nu vorbi cu orice îi trece ei prin gând. Şi aşa am dat drumul la câini prin curte pe rând ca să nu se certe între ei... am făcut curat prin casă, am bătut cuie de mi-am disperat vecinii de la parter :), am ascultat muzică tare... am mâncat ce am vrut, cât am vrut....apoi spre seară am strâns gunoiul din faţa porţii mele şi a bunicii - aruncat de unii oamenii ai satului şi al acelor indivizi care deschid geamul la automobile şi aruncă pe unde nimeresc... apoi am început să fac poze că era un apus minunat... nu am avut timp să mă studiez prea bine, dar oricum este interesant să vreişi să poţi să taci! :)
Mai jos sunt pozele făcute ieri. O să o vezi pe Einstein (pisica) şi pe Ajun (căţeaua) fiind atât de naturale la pozat. :)























Dacă ai ajuns să te uiţi la toate pozele e bine... oricum era bine şi dacă nu te-ai fi uitat. :)
Frumuseţea e în jurul nostru, doar atenţie!
Încă tac şi începe să îmi placă. Adevărat că mă ajută mult înţelegerea părinţilor mei.
Am părinţi minunaţi şi chiar nu glumesc!
Comunicarea între generaţii diferite se face doar prin răbdare, automat: înţelegere.
AMR 6 zile. :D
Tot ziua I... de tăcere... Tot ziua I... de tăcere... Reviewed by Sabina Laiber on ianuarie 06, 2018 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.