- Cititorule, s-ar putea să nu fiu la înălţimea aşteptărilor tale... !



Mă uit din nou în trecut... ai putea spune că nu e bine... că trecutul e trecut şi să îl las acolo unde e...
Mda... dar trecutul meu a creat prezentul meu.
Lansam în 2012 la Ipoteşti prima mea carte... nici nu am vrut, dar mi s-a cerut de către cititorii blogului meu...
Când sunt rugată de mai mulţi oameni să fac ceva: fac.
Îmi place să ajut, să mă dedic cu totul altor oameni... îmi place să fiu utilă societăţii în care trăiesc.
Mă uitam: în lumea virtuală ce am făcut în ultimii 5-6 ani... nu sunt mulţumită total, dar măcar nu am stat pe loc... m-am mişcat cât am putut şi pe unde am putut... am încercat să promovez oameni buni într-o lume în care valorile sunt non-valorile... am încercat... poate uneori am reuşit...
Acum mă gândesc că foarte mult nu m-am schimbat... sunt tot o visătoare... sunt tot o "puştoaică" care crede într-o lume posibilă mai bună... sunt tot eu care cred că tu şi tu suntem în esenţă prieteni la bine şi la greu... sunt tot eu care am credinţa că oamenii sunt buni şi dacă sunt oameni răi asta se datorează doar fricii lor de moarte socială sau de moarte fizică...
În trecut mă enervam foarte tare când observam superficialitatea unor oameni... acum nu mai dau importanţă oamenilor plini de ego.... acum am înţeles că nu pot schimba pe nimeni şi că nu pot forţa pe nimeni să facă ceea ce nu doreşte să facă...
Acum poate sunt mai înţeleaptă cu 10% decât acum 5-6 ani şi asta doar pentru că am trăit intens fiecare clipă şi am realizat că viaţa e scurtă şi nu mai am timp să pierd timp.
Poate doar acum am deschis într-adevăr poarta către mine... poate.
În data de 3-4 martie a acestui an voi fi din nou organizatorul de bază a evenimentului "Descoperă ARTA!" în spaţiul expoziţional "Casa Cărţii" - Centrul Cultural Piteşti a Asociaţiei Poarta către tine. Am emoţii, dar ştiu că emoţiile mereu mi-au fost constructive.
Cititorule, nu te îndemn să vii să vezi ce se va petrece acolo, că s-ar putea să nu fie la înălţimea aşteptărilor tale şi chiar nu doresc să dezamăgesc pe nimeni.
Acum mi-au venit în cap aceste versuri ale lui Ion Minulescu din poezia "A XI-a poruncă":

Ascultă, priveşte şi taci!...
Ascultă, să-nveţi să vorbeşti,
Priveşte, să-nveţi să clădeşti.
Şi taci, să-nţelegi ce să faci...
Ascultă, priveşte şi taci!
- Cititorule, s-ar putea să nu fiu la înălţimea aşteptărilor tale... ! - Cititorule, s-ar putea să nu fiu la înălţimea aşteptărilor tale... ! Reviewed by Sabina Laiber on februarie 12, 2018 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.