Discuţie în metrou - incredibil cât de siguri pe ei sunt unii bărbaţi!


Un biet paznic fustangiu mă abordează în metrou cu tupeu invitându-mă la o pizza.
Deja zâmbeam. Că era clar că el dorea o altfel de pizza.
Îi spun pe un ton cât pot de politicos că nu îmi place să mânânc pizza... la care el întinde coarda răbdării mele la astfel de abordări îndrăzneţe şi mă întreabă ce îmi place să mânânc... îi spun că nu îmi place să fiu abordată de indivizi libidinoşi ca el. Se uita cu o privire goală la mine dându-mi de înţeles că nu a înţeles. :) Îi spun pe limba lui: nu permit anumitor bărbaţi să se dea la mine, mai ales în felul în care o face el. Acum zâmbea el. Îmi spune că înţelege, dar el poate să îmi ofere sărutări pe tot corpul. M-a făcut să râd cu zgomot. Menţionez că nu sunt genul de persoană care să râdă din orice, dar prostia mă amuză şi în acelaşi timp am alergie la ea... îl întreb pe unde e paznic. Mândru, nevoie mare, îmi spune că e paznic de bază la Rafinărie în Piteşti. :)
Zâmbeam din nou că mi-a adus aminte de o perioadă a vieţii mele când am lucrat în dispeceratul de pază şi protecţie la Arpechim S.A. Îl întreb de câţiva "şefi" de pe acolo. Nu îi ştia, deoarece au dispărut cu toţii de pe acolo fiind înlocuiţi de alţi "şefi" de la o altă firmă nouă de pază unde lucrează individul pus pe agăţat la nici 7 dimineaţa.
Îi comunic că am lucrat pe acolo prin 2007 şi cunosc modul de gândire a majorităţii bărbaţilor din pază... omul nu se dădea bătut şi tot insista că el face un sex oral excelent...
Îl întreb ce vârstă are şi îmi spune că tocmai a împlinit 50 de ani. Înţeleg că masculul feroce se lupta cu andropauza. Îi spun clar şi concis: sunteţi sub nivelul meu de interes. Aveţi în cap acum doar: sex şi bani. El mândru îmi spune că câştigă 5000 ron pe lună şi că are o concubină de 27 de ani gravidă cu primul lui copil, dar e bărbat şi îi mai trebuie o femeie între 25-35 de ani şi că eu sunt femeia pe care o caută de multă vreme. Râdeam. El crezând că mă gâdila la urechi cuvintele lui dulci... îl privesc fix în ochii lui cu privire golaşă şi îi spun: sunteţi pedofil! La care el revoltat: nu sunt, doar îmi plac fetele cu cel puţin 20-25 de ani mai tinere ca mine. Mda... îmi dau seama că e ceva mai mult decât afişa el şi îl întreb dacă e lovit la cap... îmi spune că a avut un accident în Drumul Taberei unde s-a dat cu maşina peste cap de 3 ori si că a fost în comă o lună de zile... nu îmi dădeam seama de cât de adevărat era ce povestea... având o oarecare atenţie îmi răspunde, până să apuc să îl intreb eu, că psihologul firmei i-a dat aprobarea de a lucra în condiţii de risc. Deştept psiholog, sunt ironică..., care a aprobat ca un om dezaxat să apere un obiectiv de risc major...
Da, e nevoie de psihologi şi psihiatrii compentenţi în fiecare unitate de lucru în societate.
Adevarată vorba aceea: toţi suntem nebuni, dar nu suntem toţi cercetaţi. ;)
întâmplare petrecută în data de 21 ianuarie 2018
Discuţie în metrou - incredibil cât de siguri pe ei sunt unii bărbaţi! Discuţie în metrou - incredibil cât de siguri  pe ei sunt unii bărbaţi! Reviewed by Sabina Laiber on februarie 08, 2018 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.