Hidrogen pentru oameni: HUMAN

Urmărind acest film:
mă gândeam cât de: urăţi, frumoşi, simpli, complexi, ciudaţi, diferiţi, educaţi, needucaţi, săraci, bogaţi, superficiali, profunzi sunt oamenii.
Ce ne animă existenţa?
Instinctul de supravieţuire a speciei din care facem parte.
Dar să nu omitem că mulţi dintre noi suntem mutaţii genetici.
Diferenţa dintre noi şi animale nu există. Este doar o iluzie de percepţie a fizicului.
Exact cum nici Dumnezeu nu există decât dacă nu crezi în existenţa lui.
A căuta răspunsuri la întrebări de genul: "de unde venim? de ce ne-am născut? unde ne îndreptăm?" sunt pierdere de vreme!!!
Din punctul meu de vedere este să simţi 100% că trăieşti şi să îţi dai voie să simţi în interiorul tău tooot: iubire, ură, mirare, admiraţie, recunoştiinţă, dar mai ales să simţi că TRĂIEŞTI: RESPIRI în primul rând pentru tine, apoi să ai grijă să nu îţi miroasă gura când respiri în preajma altora. :)
Atât timp cât viaţa asta ţi-o dedici prin a învăţa, a învăţa şi a merge mai departe şi mai departe deja eşti un explorator care atunci când închizi ochii pentru vecie a meritat că ai trăit pe Terra!
Hidrogen pentru oameni: HUMAN Hidrogen pentru oameni: HUMAN Reviewed by Sabina Laiber on martie 15, 2018 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.