Fără tine eu nu aş fi eu


Luna este pe cer la locul ei, copacii îşi flutură crengile încă goale, gândurile mele zboară mai repede decât pescăruşii ce dau târcoale şi rotocoale minunatei capitale.
Tu stai ascuns între multe organe şi îmi şopteşti să te las liber.
Tu vrei de la mine să fiu liniştită şi recunoscătoare. Sunt. Am doar grijă ca nimeni să nu te mai atingă cu energie nepotrivită. Te protejez, dar nu îţi dai seama.
Apa curge la vale peste degetele mele deja murate şi se scurge odată cu gândurile mele negre într-o gură de canal de energie. 

Orice ajunge în vârtej şi prin super curăţire devine mister pentru o lume ce bântuie ghidată de norme şi legi.
Tu eşti o enigmă şi eu închisoarea ta. Cheia are un cifru dintr-o viaţă viitoare.
Matematica este esenţa existenţei umane.
Fără tine eu nu aş fi eu Fără tine eu nu aş fi eu Reviewed by Sabina Laiber on aprilie 04, 2018 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.