De ce să mă despart de tine?

În viaţă întâlnim tot felul de persoane, dar sunt unele fiinţe care îţi intră în suflet şi nu mai ies de acolo chiar dacă se duc pe alte tărâmuri încă necunoscute de cei vii.
Este atât de simplu să alegi să suferi, dar dacă înţelegi că moartea este doar o trecere sau poate doar o altă călătorie atunci îi urezi drum bun celui care a plecat.
Am învăţat că nimeni nu aparţine nimănui, doar amintirile rămân.
Fiecare om are în el mii de casetuţe de memorie pe care le păstrează uneori neştiind că unele chiar sunt acolo în el.
Când pierzi pe cineva de pe pământ, câştigi un suflet dincolo de spaţiu şi de timp.
Nimic nu se pierde, totul se transformă era o vorbă.
Atât bucuria, cât şi tristeţea ne transformă gândirea, automat şi viaţa.
O să spui că am scris tâmpenii ca mulţi alţii. Da. Am scris doar ce mi-a trecut prin cap. E un fel de descărcare a minţii mele de gânduri. O poţi face şi tu în felul tău fără să judeci pe nimeni cum o face în felul său.

De ce să mă despart de tine? De ce să mă despart de tine? Reviewed by Sabina Laiber on mai 30, 2018 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.