Secret

- De ce ai ales să exist în viaţa ta?
- Te doream cu ardoare înainte de a te întâlni şi din clipa primă clipă când te-am văzut m-am îndrăgostit şi am ştiut că vreau să îmi petrec tot restul vieţii alături de tine!
- Dar mie nu îmi vine să cred!
- Da, ţie nu îţi vine să crezi că există dragoste la prima vedere?
- Nu.
- Acum să crezi. De mine nu mai scapi aşa uşor! Dacă acum eşti în lumea ta am să am eu grijă să te aduc în lumea noastră! Da, Sab, eu cred în poveşti! Ne vom trăi povestea frumoasă de dragoste!
- Minunat! Te aşteptam poate chiar din altă viaţă!
                        Te iubesc!

Secret Secret Reviewed by Sabina Laiber on aprilie 04, 2019 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.