Bunul simţ pe cale de dispariţie

Mă uit în jurul meu şi tot observ cum oamenii sunt din ce în ce mai trişti urmăriţi de aceiaşi întrebare: unde e raiul? Raiul şi iadul sunt aici: pe pământ. Fiecare om trăieşte clipe de fericire, clipe de durere. Normalitatea mea e anormalitatea altuia şi invers. Poate adevărata înţelepciune e aceea când te preocupi ca tu măcar să fii bun şi să dăruieşti cu bucurie necondiţionată fiecare clipă altuia.
Da, sunt oameni care uită să se gândească că poate prin comportamentul lor distrug visele altor oameni şi sunt lăsaţi să îşi continue acţiunile. Nu!!! Orice rău trebuie tăiat din rădăcini!
Dacă vezi că cineva aruncă o hârtie pe stradă să o culegi şi să i-o dai omului care tocmai s-a descotorisit de ea.
Dacă cineva te înjură să îi spui că îi mulţumeşti că îţi arată cum nu trebuie tu să vorbeşti.
Dacă vezi un om că a luat o jumătate de covrig de pe jos şi a mâncat să te rogi ca acela să aibă şansa să îşi permită mâncare în viitorul cât mai apropiat. (am văzut o astfel de fază şi m-am şocat... nu am îndrăznit să îi ofer omului ceva bănuţi de teama de a nu fi refuzată. Mi s-a întâmplat să ofer unei tanti o pâine, că asta cerea, şi să fiu înjurată.)
Dacă tu crezi că viaţa ta e nenorocită având sănătate să te gândeşti că alţii nu au, chiar dacă au o grămadă de bani. Banii nu ajută în situaţii medicale grave, ci doar atitudinea pe care o ai legată de boală.
Dacă iubeşti şi nu eşti iubit să te bucuri că poţi să iubeşti.
Dacă vrei cu adevărat să creezi armonie fii în armonie cu viaţa ta!
Ştiu că toate sunt uşor de zis şi greu de făcut, dar unele lucruri chiar nu sunt imposibile!
Trăim într-o societate plină cu de toate, doar tu alegi cum vrei să trăieşti la un moment dat.
Eu am ales să stau departe de oamenii care:
- pun preţ pe mâncare mai mult decât pe o plimbare prin natură.
- preferă să se drogheze de dragul de a fugi în alte realităţi
- îşi plâng de milă
- vorbesc urât la adresa altor oameni
- au bani necinstiţi
- trăiesc numai pentru a demonstra altora cât de fericiţi sunt ( mai ales pe reţele de socializare )
- promit ceva şi nu se ţin de cuvânt
- privesc cu superioritate un om mai puţin nefericit
- judecă pe alţii fără să ştie întreaga poveste
- ...
Sunt singuratică? Poate! Sau doar prietenii mei sunt la fel de ciudaţi ca mine.
Bunul simţ pe cale de dispariţie Bunul simţ pe cale de dispariţie Reviewed by Sabina Laiber on iunie 20, 2017 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.