E mult efort în spatele unui eveniment

Cine crede că a organiza un eveniment cultural este uşor...
se înşală amarnic.
Când comunici cu oameni diferiţi din diferite domenii de activitate este un efort colosal, dar eu am ştiut întotdeauna că pot să fiu un catalizator.:)
Am întânit în ultimii 7 ani tot felul de oameni... artişti cu renume care m-au dezamăgit cu ego-ul lor cât China..., dar am avut puterea să trec peste toate aşteptările mele de la ceilalţi şi să am speranţa că până la urmă voi organiza evenimente cu oameni de calitate. 
Anul acesta va fi un eveniment diferit, tocmai pentru că eu m-am poziţionat altfel decât în ceilalţi ani faţă de mine în primul rând. :)
Nebunia mea cu acest proiect "Poarta către tine" va fi până la urmă dusă la bun sfârşit şi voi demonstra cu ajutorul celorlalţi (care gândesc ca mine) că într-adevăr ARTA şi CULTURA pot "salva"  şi uni cetăţenii oricărei societăţi de virusul manipulării în masă. Românii au o multitudine de motive să fie mândri de ei şi de ţara în care s-au născut!!!
Eu sunt mândră de faptul că m-am născut în mijlocul României: Mediaş!!!
Fac tot ce îmi stă în putinţă să scot în evidenţă FRUMOSUL sub toate formele lui în ţara mea: ROMÂNIA!
Puteam să plec de atâtea ori din ţară, chiar am avut câteva încercări, dar ceva mă ţine cu forţa pe acest pământ românesc.
Să fim sănătoşi şi să facem fiecare cum e mai bine nouă înşine şi apoi şi celorlaţi din jurul nostru!
Pentru evenimentul din 3-4 martie, 2018 am mari emoţii. 
Cu cât avansez mai mult în vârstă îmi dau seama că sunt mic copil pe lângă cei care promovează arta şi cultura în România.În fine... Sper să iasă mai bine decât în toţi ani şi la anul să fie şi mai bine. Sănătoasă să fiu! 

http://poarta-catre-tine.blogspot.ro/2018/02/afis-eveniment-descopera-arta-3-4.html

E mult efort în spatele unui eveniment E mult efort în spatele unui eveniment Reviewed by Sabina Laiber on februarie 20, 2018 Rating: 5

Niciun comentariu:


Spune, te rog! :P

Dacă Dumnezeu ar exista...

                 Dacă Dumnezeu chiar există mi-aș dori să îmi îndeplinească doar o singură dorință.                Îmi doresc ca oamenii s...

Un produs Blogger.